Infolinia w godz.od 9 do 21
załącznik nr 1 do Regulaminu: warunki sprzedaży w internetowym sklepie CoZaButy.pl

 

Spis treści

 

    1. Bezpieczeństwo transakcji

    2. Oferta

    3. Realizacja zamówienia

    4. Płatność

    5. Wysyłka oraz Zwrot lub Wymiana

    6. Rabaty dla stałych klientów

    7. Opinie o sklepie

    8. Odbiór osobisty

    9. Podział obuwia ze względu na miejsce i sposób użytkowania

    10. Reklamacje

    11. Prawa autorskie

    12. Przesyłki zagraniczne

    13. Kontakt

 

Dzień Darmowej Dostawy - szczegółowe informacje

 

 

 


 

 

1. Bezpieczeństwo transakcji

 

1.1. Szyfrowanie danych

Państwa dane przekazywane do sklepu CoZaButy.pl są zabezpieczone szyfrowaniem SSL, co uniemożliwia ich przechwycenie przez niepowołane osoby. Szyfrowanie danych uruchamia się przy składaniu zamówienia w sklepie. Zostaną Państwo powiadomieni o Certyfikacie Autentyczności, prosimy się z nim zapoznać i zaakceptować. Od tego momentu macie Państwo pewność, że dane przekazywane podczas finalizacji zamówienia będą dostępne tylko dla upoważnionych do tego osób i będą całkowicie bezpieczne.

 

1.2. Prawo do zwrotu towaru

W naszym sklepie Klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Szczegółowe informacje dostępne są w punkcie Wymiana i zwroty.

 

 

 Przewiń do góry strony

 


 

2. Oferta

 

2.1. Kolory obuwia

Kolory obuwia prezentowane na zdjęciach mogą się nieznacznie różnić od koloru rzeczywistego, wynika to z zastosowania przekazu cyfrowego obrazu. Dlatego nie przyjmujemy reklamacji ze względu na odmienny od zamawianego odcień obuwia (chyba, że z naszej winy został wysłany zły towar).

 

2.2. Dostępność towaru

Obuwie przez nas prezentowane jest również wystawione w sklepach stacjonarnych. Istnieje więc możliwość, że zakupiona para była już wcześniej mierzona. Jeżeli posiadamy więcej niż 1 parę w danym rozmiarze i kolorze to wysyłamy niemierzoną, ale kupując obuwie, może się zdarzyć, że dana para była mierzona. Na specjalne życzenie, możemy przed zakupem sprawdzić i potwierdzić, czy mamy parę niemierzoną, ale zajmuje nam to do 24 godzin.

 

2.3. Wysokość obcasa

Wysokości obcasów mierzymy stawiając buta na prostej powierzchni i przykładając miarę do miejsca w którym obcas łączy się z cholewką buta. Wynik odczytujemy w miejscu, w którym koniec obcasa styka się z powierzchnią. Cały pomiar odbywa się pod kątem prostym do powierzchni. Uzyskane wartości zaokrąglamy do połowy lub pełnego centymetra.

Wysokość obcasa mierzymy dla buta przedstawionego na zdjęciach, najczęściej jest to rozmiar 37. W zależności od rozmiaru, wartość ta może być różna (może wystąpić różnica do 15% prezentowanej wysokości lub do 1cm). Nie mamy możliwości zdefinowania wysokości obcasa dla każdego z rozmiarów, dlatego przedstawiamy jego uśrednioną watrość.

Gdyby Byli Państwo zainetersowani dokładnym pomiarem wysokości obcasa dla konkretnego rozmiaru prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

 

 

 Przewiń do góry strony

 


 

3. Realizacja zamówienia


Do każdej przesyłki załączony jest paragon zakupu. Istnieje możliwość wystawienia faktury VAT, ale informację o tym należy zaznaczyć przy składaniu zamówienia ("Chcę otrzymać: fakturę VAT" w drugim kroku procesu zamawiania).

Zamówienie realizujemy w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty i ewentualnego sprowadzenia produktu/ów.

 

 Przewiń do góry strony

 


 

Aby jeszcze bardziej ułatwić zamawianie butów w naszym sklepie, wprowadziliśmy możliwość składania zamówień telefonicznie i mailowo.

 

  • Zamówienia telefoniczne.

    Zamówienia telefoniczne przyjmujemy od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00 - 21:00 oraz w niedzielę w godzinach 9:00 20:00   pod numerami telefonów +48 616 682 822 oraz +48 698 081 887. Przy składaniu zamówienia prosimy o podanie marki i symbolu buta oraz preferowanego rozmiaru, koloru. Jeżeli towar będzie dostępny, zostaną Państwo poproszeni o podanie adresu do wysyłki, telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail osoby zamawiającej. Podobnie jak w standardowym zamówieniu internetowym, istnieje możliwość przedpłaty na nasze konto bankowe oraz zapłaty przy odbiorze.

 

 

  • Zamówienia SMS-owe.

    SMSy można wysyłać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, jednak zostaną one przyjęte do realizacji dopiero w godzinach pracy działu wysyłkowego. SMS z zamówieniem powinien zawierać:
    * symbol zamawianego buta, jego rozmiar i kolor
    * imię i nazwisko oraz adres, na jaki mamy wysłać paczkę
    * informację o preferowanym sposobie zapłaty (przelew lub zapłata przy odbiorze)
    * telefon kontaktowy
    Po przyjęciu zamówienia będziemy się z Państwem kontaktować telefonicznie bądź przez SMS.

 

 

  • Zamówienia e-mailowe.

    Wiadomości e-mail można wysyłać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, jednak zostaną one przyjęte do realizacji dopiero w godzinach pracy działu wysyłkowego (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:17). E-mail z zamówieniem powinien zawierać:
    * symbol zamawianego buta, jego rozmiar i kolor
    * imię i nazwisko oraz adres, na jaki mamy wysłać paczkę
    * informację o preferowanym sposobie zapłaty (przelew lub zapłata przy odbiorze)
    * telefon kontaktowy
    Po przyjęciu zamówienia będziemy się z Państwem kontaktować mailowo bądź telefonicznie

 

Uwaga! Składając zamówienie przez telefon/wiadomość SMS/wiadomość e-mail, jednocześnie akceptują Państwo niniejszy Regulamin.

 

 Przewiń do góry strony

 


 

4. Płatność

 

4.1. Sposoby płatności

Preferowanym przez nas sposobem płatności jest wpłata na konto bankowe.

Dla naszych klientów udostępniamy również możliwość zapłacenia poprzez portal DotPay (obsługa szybkich przelewów) oraz SIX Payments (płatności kartami kredytowymi), PayPal oraz przy odbiorze (tzw. paczki pobraniowe).

Dla przedpłat realizowanych przez portale DotPay, SIX Payments, PayPal doliczamy do całości zamówienia prowizję uzależnioną od operatora i metody płatności. Szczegóły dla konkretnych form płatności dostępne są podczas składania zamówienia i wynoszą od 0,5% dla przelewów z części banków, poprzez 0,8% na przelewy przy użyciu kart i 1,1% za przelewy realizowane za pomocą innych banków.

 

Dla przedpłat realizowanych przez portale Przelewy24, PayU, PayPal doliczamy do całości zamówienia prowizję w wysokości 2 % jego wartości (jednak nie mniej niż 2 zł).

4.2.

Prosimy o wpłaty zaraz po zamówieniu obuwia. Przelew powinien być zaksięgowany na naszym koncie nie później niż w terminie 7 dni od zamówienia towaru. W przypadku braku wpłaty za zamówienie po upływie tego terminu, zastrzegamy sobie możliwość jego anulowania.

4.3.

W tytule przelewu prosimy podać tylko numer zamówienia (znajduje się on w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia).

 

 Przewiń do góry strony

 


 

5. Wysyłka oraz Zwrot lub Wymiana

 

5.1. WYSYŁKA

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, oferujemy wysyłkę GRATIS - pocztą polską z odbiorem w wybranej placówce poczty polskiej.

5.1.1 Z uwagi na gwarancję szybkości i jakości dostawy, standardowo towar wysyłamy kurierem Poczty Polskiej.

 

5.1.2. Kupujący przy składaniu zamówienia wybiera sposób dostawy oraz płatności.

 

 

5.1.3. CENNIK DOSTAW -  (podczas składania zamówienia, aktualna cena wysyłki dodatkowo pojawia się w koszyku i jest doliczana do kwoty zamówienia)

 

nowy cennik

 

 

Przesyłki kurierskie dostarczane są do klientów zazwyczaj w godzinach 10:00 - 15:00, dlatego prosimy o podanie adresu dostawy, pod którym będą mogli Państwo odebrać przesyłkę. 

Po dostarczeniu przesyłki do Paczkomatu przesyłka czeka na odbiór 3 dni, potem przez kolejne 11 dni jest do odebrania z najbliższej filii firmy InPost, dlatego osoby nie mające pewności, czy zdążą w ciągu 3 dni odebrać paczkę z wybranego Paczkomatu prosimy o skorzystanie z alternatywnych form wysyłki celem uniknięcia nieporozumień.

 

5.1.4. Przesyłki pobraniowe


Zamówienia złożone w sklepie CoZaButy.pl z wybraną opcją przesyłki pobraniowej (płatnej przy odbiorze) za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Firmy Kurierskiej DPD są przez nas potwierdzane telefoniczne. W trosce o dobro naszych klientów nie wysyłamy paczek pobraniowych bez uprzedniego potwierdzenia telefonicznego.

 

5.1.5.

Każde zamówienie w naszym sklepie jest umową kupna-sprzedaży. W sytuacji, kiedy nie odbierają Państwo paczki i zostaje ona zwrócona przez Pocztę Polską lub firmę kurierską do nas, zostają Państwo obciążeni dodatkowymi kosztami (koszt przesyłki do adresta + zwrot do nadawcy). W przypadku braku chęci uregulowania takiej kwoty sprawa zostanie skierowana na drogę cywilno-prawną.

 

5.2. ZWROT LUB WYMIANA


Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta: konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem określonych w art. 33, art. 34, ust. 2 i art. 35.

Jeśli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.


5.2.1. W przypadku sprzedaży konsumenckiej istnieje możliwość wymiany lub zwrotu zakupionego obuwia pod następującymi warunkami:

  • wymiana lub zwrot następuje w terminie do 14 dni od momentu dostawy
  • wymieniane lub zwracane obuwie jest nowe i nie nosi znamion użytkowania
  • do wymienianego lub zwracanego obuwia dołączony jest oryginał paragonu zakupu
  • Sprzedawca umożliwia dokonanie bezpłatnego zwrotu poprzez pocztę polską udostępniając Klientowi przedpłaconą etykietę nadawczą (darmowy zwrot przeznaczony jest dla zamówień, których wartość jest równa bądź większa niż 120zł). Dla zamówień o wartości mniejszej niż 120zł proponujemy zwrot z przedpłaconą etykietą zwrotną w cenie 10zł.
  • W przypadku gdy Kupujący zrezygnuje z możliwości darmowej wysyłki zwrotu, koszt dostarczenia obuwia do sprzedawcy ponosi we własnym zakresie.
  • w przypadku wymiany koszt wysyłki wymienianych butów ze sklepu do Klienta jest GRATIS!
  • karton, w którym odsyłane jest obuwie nie może być zniszczony (np. oklejony taśmą). W przeciwnym wypadku zostaną Państwo obciążeni kwotą 10zł brutto kosztem rekompensaty

 

WAŻNE!!! Darmowy zwrot przeznaczony jest dla Klientów, którzy dokonali zakupu w sklepie internetowym sprzedawcy: www.cozabuty.pl. Darmowy zwrot nie obowiązuje Klientów, którzy dokonali zakupu poprzez portal aukcyjny allegro.

 

Na życzenie Klienta Sprzedawca umożliwia wygenerowanie przedpłaconej etykiety zwrotnej Klientom dokonującym zakupu poprzez portal aukcyjny allegro. Klient decydując się na wygenerowanie przedpłaconej etykiety, wyraża jednocześnie zgodę na potrącenie kosztu przesyłki zwrotnej od wartości zwracanego towaru. W takim przypadku zwrot środków zostanie pomniejszony o 10zł będące równowartością przesyłki zwrotnej. 

W przypadku nieuzasadnionego użycia przedpłaconej etykiety zwrotnej (np. w celu wysłania brakującej korespondencji, itd.) Sprzedawca ma prawo potrącić Klientowi koszt takiej przesyłki z kwoty przeznaczonej do zwrotu Klientowi.

 

5.2.2. W przypadku sprzedaży niekonsumenckiej istnieje możliwość wymiany zakupionego obuwia pod następującymi warunkami:

  • wymiana następuje w terminie do 14 dni od momentu dostawy
  • wymieniane obuwie jest nowe i nie nosi znamion użytkowania
  • do wymienianego obuwia dołączony jest oryginał paragonu zakupu
  • Sprzedawca umożliwia dokonanie bezpłatnej wymiany poprzez pocztę polską udostępniając Klientowi przedpłaconą etykietę nadawczą (darmowy zwrot wynienianych butów przeznaczony jest dla zamówień, których wartość jest równa bądź większa niż 120zł). Dla zamówień o wartości mniejszej niż 120zł proponujemy zwrot z przedpłaconą etykietą zwrotną w cenie 10zł.
  • W przypadku gdy Kupujący zrezygnuje z możliwości darmowej wysyłki wymiany, koszt dostarczenia obuwia do sprzedawcy ponosi we własnym zakresie.
  • w przypadku wymiany koszt wysyłki wymienianych butów ze sklepu do Klienta jest GRATIS!
  • karton, w którym odsyłane jest obuwie nie może być zniszczony (np. oklejony taśmą). W przeciwnym wypadku zostaną Państwo obciążeni kwotą 10zł brutto kosztem rekompensaty

 

5.2.3 PROCEDURA DARMOWEGO ZWROTU LUB WYMIANY

zwroty

Krok 1. Klient decydując się na zwrot lub wymianę powinien wejść na stronę poczty polskiej klikając w obrazek: ZWROT POCZTA POLSKA 

Krok 2. Następnie powinien wygenerować etykietę wpisując dane nadawcy oraz wydrukować otrzymaną etykietę nadawczą.

Krok 3. Należy spakować paczkę ze zwracanymi butami, pamiętając o włożeniu do środka formularza Zwrotu/Wymiany raz oryginału paragonu.

Krok 4. Wydrukowaną etykietę nadawczą należy umieścić na przygotowanej paczce

Krok 5. Paczkę należy zanieść do wybranej placówki pocztowej pozostawiając ją do nadania.

 

Dla zamówień powyżej 120zł ta forma zwrotu odbywa się na koszt sklepu. Jeśli Klient zakupił obuwie tańsze niż 120zł a chciałby skorzystać z przedpłaconej etykiety, jest to oczywiście możliwe, przy czym koszt transportu zwracanych butów wynosi 10zł i jest odejmowany od zwracanej kwoty.

UWAGA!!! Darmowy zwrot obowiązuje jedynie w przypadku poprawnego wygenerowania etykiety ze strony https://ezwroty.poczta-polska.pl/ w przypadku etykiet wypisywanych ręcznie koszty nadania paczki nie będą zwracane. W przypadku problemów z nadaniem poprawnie wygenerowanej etykiety do e-zwrotu prosimy o kontakt z kierownikiem placówki lub nr infolinii poczty polskiej 801 333 444 lub (+48) 43 842 06 00


5.2.4 W przypadku odesłania zwracanych butów na własny koszt, paczkę z wymienianym/zwracanym obuwiem należy odesłać tylko i wyłącznie na adres podany poniżej (adres widnieje również na formularzu zwrotu/wymiany dołączanym do zamówień). Przesyłka powinna zawierać:

  • zakupione obuwie, 
  • oryginalny karton, 
  • oryginał dowodu zakupu (paragonu) wraz informacją kto odsyła paczkę i w jakim celu. Rekomendowana przez nas forma to wypełniony formularz dołączony do otrzymanego zamówienia.

Zwroty wysyłane bez informacji kto odsyła paczkę i w jakim celu nie będą rozpatrywane do czasu uzupełniania brakujących danych umożliwoających jej identyfikację. Paczki wysłane na inny adres niż podany niżej nie są odbierane i wracają do Nadawcy, powodując niepotrzebnie dodatkowe koszty.

5.2.5

 Kupujący ma prawo w ciągu 14 dni od otrzymania paczki dokonać jej zwrotu lub wymiany obuwia. Po odesłaniu obuwia kupujący ma  3 miesięce na określenie na co chce wymienić odesłany towar. Zwrot pieniędzy następuje niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni

 


5.2.6 Adres, na który należy wysłać wymianę/zwrot:


FASTIMA / CoZaButy.pl
ul. 27 Grudnia 21
61-737 Poznań

 

Uwaga! Wysłanie przesyłki na inny adres niż wyżej wymieniony (w tym na ul. Promienistą) wiąże się ze znacznym opóźnieniem w wymianie/zwrocie (ok 2 tygodni) obuwia lub może narazić Państwa na dodatkowe koszty związane z nieodebraniem przez nas przesyłki i zwrotem do adresata. Zdarzało się też, że paczki wysłane na inny adres niż 27 Grudnia 21 ginęły. Jeżeli paczka nie trafia do naszej siedziby to nie jesteśmy w stanie odpowiadać za takie przesyłki. Ewentualne reklamacje należy wtedy wyjaśniać z pocztą lub innym przewoźnikiem. 

5.2.7.

Działamy w obrocie bezgotówkowym, dlatego nasza firma nie przyjmuje żadnych przesyłek pobraniowych. Osoby, które przyjmują paczki nie dysponują jakąkolwiek gotówką, którą mogliby opłacić przesyłkę pobraniową. Prosimy nie próbować w ten sposób przesyłać do nas paczek, bo narazi to Państwa na dodatkowe koszty związane z wysyłką przesyłki w obie strony.


5.2.8.

W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań bądź wątpliwości, prosimy o kontakt pod adresem e-mail info@cozabuty.pl

 Przewiń do góry strony

 


 

6. 5% rabatu dla stałych klientów!

 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów wprowadziliśmy w naszym sklepie CoZaButy.pl system rabatowy, dzięki któremu praktycznie każde kolejne zamówienie złożone i zrealizowane w naszym sklepie powoduje zwiększenie rabatu na kolejne zakupy i tak aż do osiągnięcia maksymalnego poziomu rabatu dla stałych klientów (5%). Rabat nie jest przyznawany za złożenie jednorazowego dużego zamówienia, ale jest przyznawany na podstawie sumy wartości wszystkich zakupów zrealizowanych w naszym sklepie CoZaButy.pl, w następujący sposób:

 

  • Suma zakupów w sklepie przekracza 250 zł - rabat na kolejne zamówienie wynosi 1%
  • Suma zakupów w sklepie przekracza 500 zł - rabat na kolejne zamówienie wynosi 2%
  • Suma zakupów w sklepie przekracza 1000 zł - rabat na kolejne zamówienie wynosi 3%
  • Suma zakupów w sklepie przekracza 1500 zł - rabat na kolejne zamówienie wynosi 4%
  • Suma zakupów w sklepie przekracza 2500 zł - rabat na kolejne zamówienie wynosi 5%

   
System rabatowy nie jest ograniczony czasowo i osiągnięte rabaty zostają już na zawsze. Zarejestrowanie się jest warunkiem skorzystania z systemu rabatowego, tylko użytkownik zarejestrowany może gromadzić dane o wartości zakupów co jest podstawą naliczenia rabatu.

 

 Przewiń do góry strony

 


 

7. Jeżeli chcesz poznać opinie o naszym sklepie - odsyłamy do niezależnych portali, na łamach których nasi klienci ocenili nasz sklep:

 

 

Jeśli istnieją inne portale, gdzie można znaleźć opinie o naszym sklepie to prosimy o kontakt w tej sprawie pod adresem info@cozabuty.pl. Zachęcamy, aby po dokonaniu transakcji w naszym sklepie wystawić komentarz dokonanego zakupu na jednym z powyższych portali.

 

 Przewiń do góry strony

 


 

 

8. Odbiór osobisty


8.1.

Udostępniliśmy różne punkty oraz formy odbioru osobistego:

 

  1. Zamówione obuwie można odebrać osobiście w Punkcie Obsługi Klienta w Poznaniu przy ul. 27 Grudnia 21 (wejście od strony podwórka) od poniedziałku do piątku w godzinach od 11 do 17. W POK nie ma możliwości przymiarki obuwia, Klient po uregulowaniu należności otrzymuje zapakowane zamówienie wraz dokumentem sprzedaży oraz formularzem zwrotu/wymiany.
    Od chwili otrzymania zamówienia ma 14 dni na zwrot lub wymianę zakupionego obuwia.

  2. Klientów, którzy cenią sobie możliwość przymierzenia obuwia przed zakupem, zapraszamy do naszych salonów  CoZaButy.pl mieszczących się w Poznaniu w Galerii City Center oraz Ostrowie Wielkopolskim w Galerii Ostrovia. W przypadku przymiarki i zakupie obuwia w salonie, nie ma miejsca sprzedaż na odległość w w konsekwencji wyklucza możliwość późniejszego zwrotu obuwia.

  3. Klientów, którzy chcieliby odebrać wcześniej zamówione obuwie w jednym z salonów firmowych CoZaButy.pl a jednocześnie pragną zachować możliwość zwrotu lub wymiany obuwia, pragniemy poinformować, że istnieje taka możliwość. Przy składaniu zamówienia w naszym sklepie internetowym www.CoZaButy.pl prosimy o deklarację chęci odbioru w salonie firmowym z zachowaniem możliwości zwrotu lub wymiany. Klient po uregulowaniu należności otrzymuje zapakowane zamówienie wraz dokumentem sprzedaży oraz formularzem zwrotu/wymiany. Odbiór w tej formie wyklucza przymiarkę obuwia. Od chwili otrzymania zamówienia ma 14 dni na zwrot lub wymianę.

8.2.

Paczka wydawana jest po wcześniejszym uregulowaniu należności. Wydawane obuwie jest zapakowane (owinięte w folię stretch i oklejone taśmą) - przed odbiorem nie ma możliwości odpakowania butów. Jeżeli po rozpakowaniu paczki Kupujący stwierdzi, że towar nie spełnia jego oczekiwań to podlega standardowej procedurze "Wymiany i zwrotu" opisanej w regulaminie. Nie dotyczy to sytuacji opisanych w punkcie 9.1. podpunkt B.

8.3.

Przy odbiorze osobistym akceptujemy jedynie płatność gotówką (nie akceptujemy kart płatniczych oraz przedpłat). Prosimy także o przyniesienie odliczonej kwoty.

8.4.

Jeżeli ma zostać wystawiona faktura VAT na zakupione obuwie - prosimy o wysłanie e-maila przed odbiorem osobistym. Jeżeli nie dostaniemy takiej informacji, zostanie dołączony paragon. Jeżeli Kupujący wyrazi chęć otrzymania faktury dopiero podczas odbierania paczki, to fakturę będzie można odebrać w terminie późniejszym - po 2 dniach roboczych.

8.5.

Przed odbiorem osobistym prosimy o potwierdzenie dostępności towaru i odbiór dopiero po potwierdzeniu z naszej strony, że towar mamy na miejscu. Odbierając zamówione obuwie należy podać numer zamówienia celem jego identyfikacji.

8.6.

Powyższe procedury dotyczą zamówień złożonych poprzez nasz sklep internetowy www.CoZaButy.pl nie regulują sprzedaży stacjonarnej w salonach firmowych  CoZaButy.pl. 

 Przewiń do góry strony


 

9. Podział obuwia ze względu na miejsce i sposób użytkowania

 

Obuwie modne

Obuwie zaprojektowane i wykonane do okazjonalnego użytkowania, w którym modny wygląd jest najważniejszy

 

Obuwie domowe

Obuwie zaprojektowane i wykonane tak, aby miało odpowiednią wytrzymałość i zapewniało komfort podczas użytkowania wewnątrz, dookoła domu; nieodpowiednie do użytkowania jako obuwie miejskie i nie gwarantuje ochrony przed złymi warunkami atmosferycznymi i środowiska

 

Obuwie do użytku w niskiej temperaturze

Obuwie zaprojektowane i wykonane tak, by zapewnić szczególną ochronę użytkownikowi podczas użytkowania w temperaturze poniżej zera na lodzie lub śniegu, lub powierzchniach zamarzniętych

 

Obuwie sportowe ogólnego przeznaczenia

Obuwie zaprojektowane i wykonane jako przydatne do noszenia podczas różnorodnej niespecjalistycznej aktywności sportowej, tj. joggingu, amatorskiego uprawiania sportów z rakietami lub gier boiskowych, takich jak gry podobne do koszykówki, i lekkiego, ogólnego treningu

 

Obuwie ortopedyczne

Obuwie używane w celach terapeutycznych przy określonych schorzeniach stopy.

 

 Przewiń do góry strony

 


 

10. Reklamacje


Większość naszego obuwia wykonana jest ze skóry naturalnej, i tak jak każdy materiał naturalny może nie zachować identycznego koloru oraz struktury na całej powierzchni. Ewentualne różnice wynikają z niejednorodności skóry. Aby obuwie zachowywało właściwy wygląd prosimy o jego konserwację:

  • Skóra licowa - Przecierać szmatką. Po wyczyszczeniu stosować pasty i kremy zgodnie z kolorem wierzchu.
  • Nubuk, welur - Delikatnie szczotkować. Można stosować impregnaty w aerozolu. Nie używać past i kremów.
  • Skóra ekologiczna - Przecierać szmatką. Nie zaleca się stosowania past, ale można stosować środki w aerozolu do skór syntetycznych

 

Warunki reklamacji:


Reklamacji podlegają wady obuwia, powstałe z winy producenta z wyjątkiem wad o których kupujący wiedział w chwili zawarcia umowy. Obuwie do reklamacji przyjmowane jest czyste za okazaniem dowodu sprzedaży.
 

Przyczyną nieuwzględnienia roszczeń reklamacyjnych może być:

 

  • Obuwie z wadami jawnymi, o których kupujący został poinformowany.
  • Obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, inne uszkodzenia mechaniczne oraz niewłaściwe dopasowanie obuwia do stopy)
  • Wygoda obuwia
  • Odbarwienie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia.
  • Przemakanie obuwia wykonanego ze skór naturalnych.
  • Brak lub nieprawidłowa konserwacja obuwia.
  • Naturalne zużycie się obuwia oraz fleków.


Zasady użytkowania i konserwacji obuwia:

 

  • Wkładaj i zdejmuj buty zawsze rozsznurowane
  • Sznuruj buty zawsze - unikniesz przetarcia zapiętków
  • Czyść buty powierzchniowo przy użyciu wilgotnej szmatki lub gąbki - a szczególnie obuwie zimowe. Bezpośrednio po przyjściu do domu, należy usunąc wilgotną ściereczką pozostałości soli, błota i środków chemicznych używanych na ulicach, aby nie dopuścić do ich zaschnięcia - robią się wtedy nieodwracalne w skutkach narośla i zgrubienia na obuwiu.
  • Pamiętaj o codziennej konserwacji obuwia.
  • Unikaj przemoczenia obuwia, zwłaszcza skórzanego, jeśli jednak to nastąpki susz obuwie w temperaturze pokojowej, wyjmij sznurowadła, wypchaj buty papierem i pozostaw do całkowitego wyschnięcia. Nie używaj suszarek, kaloryferów, piecyków itp.
  • Po całkowitym wyszczotkuj buty (ze skóry typu welur, nubuk), a inne wypastuj pastą obuwniczą przeznaczoną do danego rodzaju skóry.
  • Zabrania się prania obuwia - pozbawia to skórę elastyczności, powoduje jej pękanie oraz osłabia spoiny kleju, ściegi szycia itp.
  • Obuwie noszone codziennie łatwo ulega zniszczeniu


    Obuwie z podszewką naturalną (skóra, materiał tekstylny) może odbarwiać. 
Elementy ozdobne obuwia nie podlegają reklamacji. 

 

 

10.1.

Wszystkie produkty zakupione do dnia 25.12.2014r.  można reklamować z tytuły niezgodności towaru z umową zgodnie z Ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczegółowych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego. (Dz.U. Nr 141, poz.1176).

Obuwie zakupione po dniu 25.12.2014 r. rozpatrywane będzie zgoenie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827)

 

10.2.

Jeżeli uważasz, że zakupione przez Ciebie w naszym sklepie obuwie nie spełnia warunków gwarancji, którymi produkt jest objęty to:

  • ściągnij formularz reklamacyjny w formacie Word (.doc) - KLIKNIJ TUTAJ lub w formacie Acrobat Reader (.pdf) - KLIKNIJ TUTAJ
  • wydrukuj i wypełnij uważnie formularz reklamacyjny
  • odeślij reklamowane obuwie wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz paragonem na adres:

   

      FASTIMA
          ul. 27 Grudnia 21
          61-737 Poznań

 

  • w ciągu 14 od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię o sposobie rozwiązania reklamacji. 

 

10.3. 

Obuwie wysyłane do reklamacji musi być wyczyszczone, w przeciwnym wypadku, zabrudzone obuwie zostanie odesłane do nadawcy na jego koszt. Obuwie brudne nie podlega reklamacji (Rozp. R. Min. z dnia 30 maja 1995r. Dz.U. Nr 64/95; Rozp. 4 § 17 ptk. 1 i przepisy sanepidu).

 

10.4.

Reklamacje prosimy przesyłać Pocztą Polską.

10.5.

W przypadków uznania reklamacji za zasadną i niemożliwości doprowadzenie produktu do stanu zgodnego z umową, w ciągu 14 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji produkt zostanie wymieniony lub zwrócone zostaną środki

 

 

 Przewiń do góry strony

 


 

11. Prawa autorskie



Prawa autorskie do wszystkich materiałów w tym w szczególności zdjęć prezentowanych produktów należą do firmy Fastima, 60-288 Poznań, ul. Promienista 5/2. Jakiekolwiek Wykorzystywanie lub kopiowanie tych materiałów, w szczególności zdjęć produktów bez zgody firmy Fastima jest łamaniem tychże praw i podlega karze.

W stosunku do wykrytych przypadków łamania praw autorskich będziemy wyciągać konsekwencje i kierować sprawę na drogę postępowania sądowego (przekazywać sprawy odpowiednim organom.)

 

 Przewiń do góry strony

 


 

12. Przesyłki zagraniczne


Nasza oferta skierowana jest w głównej mierze do odbiorców polskich i specjalizujemy się w obsłudze wysyłek na terenie Polski. Na specjalne życzenie klienta istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę.

Koszty przesyłek zagranicznych zależą od kraju i podane są w osobnym miejscu podczas procesu składania zamówienia. Przesyłki zagraniczne realizujemy za pomocą Poczty Polskiej lub firm kurierskich, z którymi mamy zawarte umowy.

Płatności w przypadku zamówień zagranicznych można realizować przelewem na konto lub za pomocą serwisu Payu.pl, który daje możliwość płacenia kartą oraz obniża koszty dokonanie przelewu jaki ponosi Kupujący płacąc z zagranicznego konta.

W przypadku zamówień zagranicznych koszt przesyłek jest stosunkowo wysoki - dlatego prosimy o dobre przemyślenie zakupów.

Wymiany i zwroty realizujemy tak samo jak w przypadku wysyłek krajowych.

Dokładamy wszelkich możliwych starań, aby produkty przez nas wysyłane były najwyższej jakości oraz zgodne z ofertami sprzedaży. Ponieważ jednak koszty wysyłek są stosunkowo wysokie do cen naszych produktów, a nasze produkty wykonane są ze skóry naturalnej, a nie z tworzywa i nigdy nie będą w 100% powtarzalne to zastrzegamy sobie, że za wysyłane przedmioty odpowiadamy jedynie do wysokości kosztów wysyłki krajowej wg cennika Poczty Polskiej.

 

 

SZCZEGÓŁOWY CENNIK WYSYŁKI ZAGRANICZNEJ

 

 Przewiń do góry strony

 

 


 

13. Kontakt

 

Zapraszamy do kontaktu mailowego, telefonicznego lub poprzez komunikator Gadu Gadu.

 

a) eMail: info@cozabuty.pl


Wiadomości e-mail można wysyłać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, odpowiadamy na nie w godzinach pracy centrum wysyłkowego (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00)

 

b) GaduGadu: 15975193

 

Odpowiadamy w godzinach pracy centrum wysyłkowego od poniedziałku do piatku w godzinach 9:00 - 17:00 

 

c)  Infolinia: 801 090 012 lub  616 682 822

 


Zapraszamy do kontaktu telefonicznego od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00 - 21:00 oraz w nidzielę od 10:00 - 20:00

 

Od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00 telefon łączy się z centrum wysyłkowym, w tym czasie postaramy się udzielić Państwu wyczerpujących informacji na temat oferty, jak również realizowanych zamówień, wymian lub reklamacji.

 

Po 17:00 oraz w weekend telefon przekierowywany jest do sklepu stacjonarnego. W związku z czym, w tym czasie mogą Państwo zasięgnąć podstawowych infomacji dotyczących naszej oferty. Pracownicy sklepu stacjonarnego nie mają możliwości rozstrzygania spraw dotyczących złożonych lub wysłanych zamówień.

 

 


 


 

 

  

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij